Till yoghurtälskande barn.. Eller er själva!

Godmorgon.
Anledningen till att jag skriver detta, är för att berätta om en yoghurt. Eller, som det står på förpackningen, en "barnyoghurt". Den var faktiskt inte köpt till mig egentligen, utan till ett barn. Tills jag bara var tvungen att "provsmaka lite". Ja, jag kan ärligt säga att jag är fast. Och jag är fast i något ekologiskt! Så om inte era barn vill ha den (vilken de garanterat kommer vilja ha!) så har ni ju faktiskt en anledning att upp den ;)

Tycker ni inte att det är bra att lära barn att göra rätt från början? Någonting som de lär sig från start blir sedan ett naturligt och enkelt val för dem senare i livet,
och välja ekologiskt borde vara ett naturligt och enkelt val!

Så, till alla småbarnsföräldrar, eller andra nyfikna som ändå köper yoghurt
till sina barn eller sig själva, och samtidigt vill jobba för miljön;

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0